Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Indulgent Audience: Shakespeare's The Tempest and Forced Entertainment's Spectacular in Postdramatic Theory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110073" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110073 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Indulgent Audience: Shakespeare's The Tempest and Forced Entertainment's Spectacular in Postdramatic Theory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The twenty-first century theatrical assertion of the real creates a refreshing look at the interpretation of Shakespeare's The Tempest as well as postulates the inevitable necessity to re-enact Shakespearean theatre by subverting Elizabethan staging practices and developing its metatheatrical quality. Furthermore, the paper highlights several shared features of staging approaches of both Shakespeare and Forced Entertainment, a leading British experimental theatre troupe, such as the author's creative dramaturgies, imagination, and manipulation of the audience.

  • Název v anglickém jazyce

    Indulgent Audience: Shakespeare's The Tempest and Forced Entertainment's Spectacular in Postdramatic Theory

  • Popis výsledku anglicky

    The twenty-first century theatrical assertion of the real creates a refreshing look at the interpretation of Shakespeare's The Tempest as well as postulates the inevitable necessity to re-enact Shakespearean theatre by subverting Elizabethan staging practices and developing its metatheatrical quality. Furthermore, the paper highlights several shared features of staging approaches of both Shakespeare and Forced Entertainment, a leading British experimental theatre troupe, such as the author's creative dramaturgies, imagination, and manipulation of the audience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Theories and practice : proceedings of the second international conference on English and American studies : September 7-8, 2010

  • ISBN

    978-80-7454-089-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    179-186

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    7. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku