Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110407" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy
Popis výsledku v původním jazyce
Text předkládá stručnou analýzu vztahů učitele a žáka na základní škole a přibližuje roli učitele a roli žáka, dále vymezuje edukační styly učitele a konkrétněji formy edukačního řízení a podoby edukačního vztahu. Evaluaci práce učitele pohledem žáků vnímá jako efektivní zpětnou vazbu. Zároveň nabízí dotazník Žák o učiteli a uvádí možnosti jeho využití.
Název v anglickém jazyce
Evaluation as a reflection and support school development.
Popis výsledku anglicky
The text presents a brief analysis of the relationship between teacher and pupil in elementary school and bringing the role of teacher and student role, further defines the educational styles of teachers and, in particular forms of educational managementand educational form of relationship. Evaluation of teachers of pupils' eyes perceive as an effective feedback. It also offers a questionnaire Student about teachers and provides opportunities for their use.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Evaluace a diagnostika pro ředitele ZŠ
ISSN
1801-8424
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
1-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—