Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110407" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text předkládá stručnou analýzu vztahů učitele a žáka na základní škole a přibližuje roli učitele a roli žáka, dále vymezuje edukační styly učitele a konkrétněji formy edukačního řízení a podoby edukačního vztahu. Evaluaci práce učitele pohledem žáků vnímá jako efektivní zpětnou vazbu. Zároveň nabízí dotazník Žák o učiteli a uvádí možnosti jeho využití.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation as a reflection and support school development.

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents a brief analysis of the relationship between teacher and pupil in elementary school and bringing the role of teacher and student role, further defines the educational styles of teachers and, in particular forms of educational managementand educational form of relationship. Evaluation of teachers of pupils' eyes perceive as an effective feedback. It also offers a questionnaire Student about teachers and provides opportunities for their use.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Evaluace a diagnostika pro ředitele ZŠ

  • ISSN

    1801-8424

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    1-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus