Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a efekty podpory emocionálního a sociálního vývoje dětí předškolního věku.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110423" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a efekty podpory emocionálního a sociálního vývoje dětí předškolního věku.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Emocionální vývoj dítěte předškolního věku je spjat s jeho rozvíjejícími se sociálními aktivitami a příslušnými dovednostmi. Obecně lze uvést, že výsledkem socializace emocí v dětství je zejména: vědomí vlastního emočního stavu; rozpoznávání a porozuměníemocím jiných na základě situačních a výrazových klíčů, později pak empatie; užívání "emočního slovníku"; uvědomování si, že vnitřní stav nemusí odpovídat vnějšímu výrazu; dovednosti pro emoční self-efficacy. Rozvíjet prožívání dětí předškolního věku apodporovat jejich emocionální a sociální vývoj a rozvoj zahrnuje stimulaci, podporu, záměrné vytváření podmínek a podnětů rozvíjejících prožitky dítěte a regulaci (kultivaci) citových projevů a různých způsobů reagování a osvojování přiměřených projevů emocí.

  • Název v anglickém jazyce

    Support options and effects of emotional and social development of preschool children

  • Popis výsledku anglicky

    Emotional development of preschool children is associated with the evolving social activities and relevant skills. Overall, the result of emotion socialization in childhood, in particular: his own emotional state of consciousness, recognizing and understanding emotions of others based on situational and expressive keys, later empathy for the emotional states of others use "emotional vocabulary", skills for emotional self-efficacy. To develop experience of preschool children and support their emotional and social development includes the development and stimulation, support the deliberate creation of conditions and experiences of the child developing incentives and regulation (cultivation) emotional expressions and different ways of responding and acquisition of appropriate expressions of emotion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální procesy a osobnost. Člověk na cestě životem: Křižovatky a mosty...

  • ISBN

    978-80-263-0029-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    84-90

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Kroměříž

  • Datum konání akce

    14. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku