Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336227" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336227 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků
Popis výsledku v původním jazyce
Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat
Název v anglickém jazyce
Emotinal development of preschool children and his stimulation
Popis výsledku anglicky
Adequately developed emotions promote social skills, as well as the performance aspects of the functioning of an individual. Promoting emotional development of preschool children is filling processes stimulation (the deliberate creation of incentives emerging experiences of the child) and the regulation of emotional expressions and different ways of reacting, deliberate search and acquisition of appropriate expressions of emotion. Practically, for example. Means to induce a variety of situations, offering children the stimuli and patterns of response, various alternatives response and behavior, acquaint them with the possible consequences of their response, encourage them to learn their emotions recognize and identify their meaning for themselves and adequately it is manifest
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Poradce ředitelky mateřské školy
ISSN
1804-9745
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
6-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—