Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336227" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336227 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat

  • Název v anglickém jazyce

    Emotinal development of preschool children and his stimulation

  • Popis výsledku anglicky

    Adequately developed emotions promote social skills, as well as the performance aspects of the functioning of an individual. Promoting emotional development of preschool children is filling processes stimulation (the deliberate creation of incentives emerging experiences of the child) and the regulation of emotional expressions and different ways of reacting, deliberate search and acquisition of appropriate expressions of emotion. Practically, for example. Means to induce a variety of situations, offering children the stimuli and patterns of response, various alternatives response and behavior, acquaint them with the possible consequences of their response, encourage them to learn their emotions recognize and identify their meaning for themselves and adequately it is manifest

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Poradce ředitelky mateřské školy

  • ISSN

    1804-9745

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    6-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus