Jak univerzitní učitelé pedagogiky uvažovali o vysokoškolském vzdělání učitelů národních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110469" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110469 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak univerzitní učitelé pedagogiky uvažovali o vysokoškolském vzdělání učitelů národních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek analyzuje návrhy univerzitních učitelů pedagogiky na reformu vzdělávání učitelů elementárních škol (od 80. let 19. století do roku 1946)
Název v anglickém jazyce
As university teachers thought about teaching higher education teachers of elementary schools Anotace anglicky:
Popis výsledku anglicky
The article analyzes proposals of university teacher education reform in the education reform in the education of elementary school teachers (from the 80th of 19th century until 1946)
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
333-343
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—