Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav bilingvního vzdělávání v Evropě (se zaměřením na Českou republiku, Německo a Velkou Británii)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110511" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav bilingvního vzdělávání v Evropě (se zaměřením na Českou republiku, Německo a Velkou Británii)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bilingvní školy umožňují studentům získat znalost dvou cizích jazyků, což je cílem mnoha vzdělávacích programů a strategií EU i OSN. Cílem příspěvku je prezentovat téma na základě situace v České republice, Německu a Velké Británii, a to mimo jiné zapojením bilingvních škol do iniciativy CLIL (Metoda obsahově a jazykově integrovaného učení).

  • Název v anglickém jazyce

    The current issues of bilingual education in Europe (with a focus on the Czech Republic, Germany and the United Kingdom)

  • Popis výsledku anglicky

    Bilingual schools enable students to gain knowledge of two foreign languages, which is a goal of many EU and UN educational programmes. The aim of this contribution is to present the theme on the basis of the situation at bilingual schools in the Czech Republic, Germany and the United Kingdom that take part in CLIL iniciative (The Method of Content and Language Integrated Learning).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII. : Sborník z VIII.ročníku konference [CD-ROM]

  • ISBN

    978-80-244-2815-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku