Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Téma jazykového vzdělávání v mezinárodních vzdělávacích strategiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110517" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110517 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Téma jazykového vzdělávání v mezinárodních vzdělávacích strategiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma jazykového vzdělávání je ve vzdělávacích strategiích frekventovaně akcentováno na národní i mezinárodní úrovni, a to ve třech rovinách. Jedná se o znalost světového jazyka, revitalizaci regionálních a menšinových jazyků a podporu gramotnosti v mateřském jazyce. Cílem článku je analyzovat, které ze současných mezinárodních vzdělávacích strategií s tématem jazyka pracují, a v jakých kontextech.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Education in International Educational Strategies

  • Popis výsledku anglicky

    The theme of langue education is frequently highlighted on both national and international level - in three perspectives. These are the knowledge of world language, revitalization of regional and minority languages and literacy initiatives in mother tongue. The aim of this article is to analyze, which current international educational strategies work with language issues and in which contexts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Místo vzdělávání v současné společnosti : paradigmata - ideje - realizace : Sborník z 18. výroční konference České pedagogické společnosti konané ve dnech 16. - 17. února 2011 v Praze [CD ROM]

  • ISBN

    978-80-263-0064-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Tribun

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Praha, Pedagogická Fakulta UK

  • Datum konání akce

    16. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku