Téma jazykového vzdělávání v mezinárodních vzdělávacích strategiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110517" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110517 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Téma jazykového vzdělávání v mezinárodních vzdělávacích strategiích
Popis výsledku v původním jazyce
Téma jazykového vzdělávání je ve vzdělávacích strategiích frekventovaně akcentováno na národní i mezinárodní úrovni, a to ve třech rovinách. Jedná se o znalost světového jazyka, revitalizaci regionálních a menšinových jazyků a podporu gramotnosti v mateřském jazyce. Cílem článku je analyzovat, které ze současných mezinárodních vzdělávacích strategií s tématem jazyka pracují, a v jakých kontextech.
Název v anglickém jazyce
Language Education in International Educational Strategies
Popis výsledku anglicky
The theme of langue education is frequently highlighted on both national and international level - in three perspectives. These are the knowledge of world language, revitalization of regional and minority languages and literacy initiatives in mother tongue. The aim of this article is to analyze, which current international educational strategies work with language issues and in which contexts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Místo vzdělávání v současné společnosti : paradigmata - ideje - realizace : Sborník z 18. výroční konference České pedagogické společnosti konané ve dnech 16. - 17. února 2011 v Praze [CD ROM]
ISBN
978-80-263-0064-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
Tribun
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Praha, Pedagogická Fakulta UK
Datum konání akce
16. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—