Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazykové vzdělávání v České republice na počátku 21.století a základní škola.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazykové vzdělávání v České republice na počátku 21.století a základní škola.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podpora a zkvalitňování jazykové výuky patří k prioritám české vzdělávací politiky, která citlivě reaguje na nové požadavky evropské jazykové politiky. Článek je analýzou stavu jazykového vzdělávání v ČR na poč. 21.století.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Education in the Czech Republic at the Beginning of 21. Century and Primary Schools.

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech language policy, which is closely linked to European language policy, aims at encouragement and development of language education in order to enhance international personal and professional communication. Language education in the Czech Republic has seen many encouragingly positive changes, thanks to a number of effective interventions from state authorities, foreign partnership and quality work on the part of most language teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Orientace české základní školy

  • ISBN

    80-210-3870-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    250-259

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta MU v brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku