Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Principy evaluace profesní kompetence učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110541 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Principy evaluace profesní kompetence učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Škola jako vzdělávací instituce prochází určitými proměnami a je třeba, aby kontinuálně reflektovala své působení. Podněty pro efektivní práci učitelů může poskytnout evaluace jeho profesních aktivit, jeho profesních dovedností. Profesní kompetence učitele je tvořená oborovými, didaktickými, diagnostickými a sociálními dovednostmi, projevuje se a naplňuje v síti školních edukačních vztahů, v edukačních a socializačních procesech, je spjatá s obsahem vyučování. Příspěvek se věnuje základním požadavkům aprincipům evaluace práce učitele jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí. Jako ilustraci metodologicky relevantního postupu uvádí záměr získat poznatky o charakteru edukačních interakcí učitelů a žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of evaluation teachers professional competence

  • Popis výsledku anglicky

    The school as an educational institution is undergoing some changes in many respects and needs to be continuously and adequately reflect their performance. Suggestions for effective teachers can provide evaluation and self-evaluation of their professional activities, their professional skills. Professional competence of the teacher is made up of several groups of skills (subject-specific, didactic, diagnostic and social), manifests and fulfills the educational network, school and social relationships inthe educational and socialization processes are associated with the content of teaching. The paper deals with basic principles and requirements of the evaluation work of the teacher as a feedback mechanism school interactions. To illustrate methodologically relevant procedure states the intention to gain knowledge about the nature of educational interactions of teachers and pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychologie práce a organizace 2011

  • ISBN

    978-80-210-5490-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku