Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A00001418" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:00001418 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem prezentované studie bylo zaměřit se na možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitele a podrobně kvalitativně popsat sledované interakce a způsob intervence do práce učitele. Studie popisuje teoretické základy metody VTI a způsoby její aplikace ve školách, zjišťuje vliv rozvoje sociálních dovedností učitele na efektivitu vyučování a sociální rozvoj žáků, na hodnocení a sebehodnocení učitele. Výsledky naznačují, že tato metoda poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesionální a sociální rozvoj obou, jak učitelů, tak i žáků na obou stupních základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation and self-evaluation of a teacher by the method Videotraining of interactions

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the present study was to focus on the possibilities of using video training of interactions (VTI) to the development of social skills of a teacher and at length qualitatively describe following interactions and the way of intervention to a work of a teacher. The study describes the theoretical basis of VTI and the background to its use in schools as part of an evaluation of its implementation within a variety of educational contexts. The aim also was to read an effect of the development of social skills of teachers on an effectiveness of teaching and social development of pupils, evaluation and self-evaluation of teachers. Results suggest that this provides a valuable opportunity for personal, professional and social development for both teachers and pupils across a range of contexts.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP120" target="_blank" >GP406/07/P120: Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti

  • ISBN

    978-80-7041-010-3

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    124-129

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly