Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006678" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek shrnuje výsledky studie zaměřující se na možnosti využití metody videotrénink interakcí (VTI) při rozvoji sociálních dovedností učitele.
Název v anglickém jazyce
Social skills of teachers and possibilities of their development by video interaction guidance
Popis výsledku anglicky
The aim of the present study was to focus on the possibilities of using video training of interactions (VTI) to the development of social skills of a teacher and at length qualitatively describe following interactions and the way of intervention to a work of a teacher.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pražské sociálně vědní studie / Prague Social Science Studies
ISSN
1801-5999
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
PSY 003
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
1-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—