Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interakce a komunikace učitele v edukačním procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401ADB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1401ADB - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interakce a komunikace učitele v edukačním procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace se zabývá problematikou pedagogické interakce a komunikace, specificky se zaměřuje na projevy interakce a komunikace učitelů ve výuce, a to v závislosti na genderových rozdílech. Cílem publikace je analyzovat oblast pedagogické interakce akomunikace v edukační realitě a poukázat na skutečnost, jak genderové rozdíly učitelů ovlivňují projevy interakce a komunikace a jejich hodnocení ze strany žáků v procesu školní výuky. Záměr práce vychází z potřeby evaluace komunikačních a interakčníchkompetencí učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The interaction and communication of teachers in the educational process

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph deals with the issue of pedagogical interaction and communication, it focuses principally on the interaction and communication of teachers in classwork, namely depending on teachers´gender. The objective of the work is to analyse the areaof the pedagogical interaction and communication in the educational reality and to find out how the gender of teachers influences the interaction and communication and their evaluation by pupils in the process of classwork. The purpose of the work results from the need of the evaluation of the communication and interactive competences of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-391-0

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy