Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interakční styl učitelů v závislosti na genderu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BTN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BTN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interakční styl učitelů v závislosti na genderu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek svým zaměřením sahá do oblasti pedagogické komunikace a interakce, specificky se zaměřuje na projevy interakčního stylu učitelů ve výuce v závislosti na jejich genderových rozdílech. Informuje a srovnává výsledky šetření z roku 2008 a 2013, jejichž cílem bylo zjistit, jak genderové rozdíly ovlivňují projevy učitelů v rámci interakčního stylu a jak tyto projevy hodnotí samotní žáci v procesu školní výuky. K získání výzkumných dat byl použit jeden ze standardizovaných dotazníků interakčního stylu učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactional style of teachers in terms of gender

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the issue of pedagogical interaction and communication, it is focusing principally on the interactive style of teachers in the process of classwork, namely depending on their gender differences. It brings the information about theresults of the surveys from the years 2008 and 2013 and compares them. Their objective was to find out how gender differences influence the teachers´ communication and their interactive style and how the teachers´ interaction and communication in the process of classwork are evaluated by pupils. As a research implement one of the standardized questionnaires of the teachers´ interactive style was used.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická diagnostika a profese učitele

  • ISBN

    978-80-7464-653-9

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    69-86

  • Počet stran knihy

    108

  • Název nakladatele

    OU v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly