Interakční styl učitelů v závislosti na genderu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BTN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BTN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interakční styl učitelů v závislosti na genderu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek svým zaměřením sahá do oblasti pedagogické komunikace a interakce, specificky se zaměřuje na projevy interakčního stylu učitelů ve výuce v závislosti na jejich genderových rozdílech. Informuje a srovnává výsledky šetření z roku 2008 a 2013, jejichž cílem bylo zjistit, jak genderové rozdíly ovlivňují projevy učitelů v rámci interakčního stylu a jak tyto projevy hodnotí samotní žáci v procesu školní výuky. K získání výzkumných dat byl použit jeden ze standardizovaných dotazníků interakčního stylu učitele.
Název v anglickém jazyce
Interactional style of teachers in terms of gender
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of pedagogical interaction and communication, it is focusing principally on the interactive style of teachers in the process of classwork, namely depending on their gender differences. It brings the information about theresults of the surveys from the years 2008 and 2013 and compares them. Their objective was to find out how gender differences influence the teachers´ communication and their interactive style and how the teachers´ interaction and communication in the process of classwork are evaluated by pupils. As a research implement one of the standardized questionnaires of the teachers´ interactive style was used.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická diagnostika a profese učitele
ISBN
978-80-7464-653-9
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
69-86
Počet stran knihy
108
Název nakladatele
OU v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—