Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Lessons using Interactive Whiteboard focused on Pedagogical Interaction and Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000783" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000783 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812055875" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812055875</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.120" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2012.12.120</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Lessons using Interactive Whiteboard focused on Pedagogical Interaction and Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The pedagogical communication and interaction can be viewed from different sides. The paper is focused on the exploration of communication and interaction between teacher and pupils by means of FIAS methods. The aim of interest are lessons of science toelementary schools where a teacher is using an interactive whiteboard at the classroom.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Lessons using Interactive Whiteboard focused on Pedagogical Interaction and Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The pedagogical communication and interaction can be viewed from different sides. The paper is focused on the exploration of communication and interaction between teacher and pupils by means of FIAS methods. The aim of interest are lessons of science toelementary schools where a teacher is using an interactive whiteboard at the classroom.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1719-1728

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Istanbul, TURKEY

  • Datum konání akce

    10. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000317131400216