Communication and Interaction in the EFL Classroom.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00054567" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00054567 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Komunikácia a interakcia v cudzojazyčnom vyučovaní a učení
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka sa vo svojom príspevku zamýšľa nad podstatou komunikácie a interakcie vo vyučovacom procese, pričom zdôrazňuje špecifiká interakcie v kontexte cudzojazyčného vyučovania a učenia v školskom prostredí vzhľadom k motivácii študentov, interakčnému štýlu učiteľa, interakčnej hypotéze ako aj k učiteľským rolám.
Název v anglickém jazyce
Communication and Interaction in the EFL Classroom.
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the essence of communication and interaction in teaching-learning process. The author highlights the importance of interaction in the language classroom with regard to students? motivation, interaction hypothesis, interactional styleof teachers as well as teacher?s roles.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1/2009
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
102
Strana od-do
87-95
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—