Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace profesních aktivit učitele jako nástroj zpětné vazby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110558" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace profesních aktivit učitele jako nástroj zpětné vazby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školní edukační prostředí je důležitým socializačním a edukačním činitelem v rozvoji dětí a dospívajících. Je třeba optimalizovat jeho působení ve prospěch rozvoje školních vztahů i vzdělávacích výsledků. Podněty pro efektivní působení učitelů může poskytnout evaluace profesních aktivit učitele, jeho profesních dovedností. Příspěvek se věnuje nejen evaluaci jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí, ale nabízí jeden z možných evaluačních postupů - poznávání edukačních stylů učitelů prostřednictvím dotazování žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of professional activities as a tool for teacher feedback

  • Popis výsledku anglicky

    School educational environment is an important socializing and educational factor in the development of children and adolescents. It is necessary to optimize its operation in the development of school relations and learning outcomes. Suggestions for effective action teachers can provide evaluation of professional activities, teacher's professional skills. The paper offers one of the possible methods of evaluation - learning about teaching and learning styles of teachers by interviewing students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Škola jako místo setkávání 2011

  • ISBN

    978-80-7308-347-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    32-44

  • Název nakladatele

    Katedra psychlogie FFUK

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    31. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku