History Didactics in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110607" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110607 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17250/11:A13012CG
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
History Didactics in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The syntetical paper described and analysed the czech historical culture, the place of history didactics between scientific discipline, actual and potential function of history didactics, training of history teachers and history teaching in the Czech republic
Název v anglickém jazyce
History Didactics in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The syntetical paper described and analysed the czech historical culture, the place of history didactics between scientific discipline, actual and potential function of history didactics, training of history teachers and history teaching in the Czech republic
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Facing, Mapping, Bridging Diversity. Foundation of a European Discourse on History Education
ISBN
978-3-89974-731-7
Počet stran výsledku
33
Strana od-do
139-172
Počet stran knihy
401
Název nakladatele
Wochenschau Verlag
Místo vydání
Schwalbach/Ts.
Kód UT WoS kapitoly
—