Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální dovednosti ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10130240" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10130240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální dovednosti ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje klíčové oblasti rozvoje a využití sociálních dovedností v průběhu edukačního procesu. Uvádí ucelené teoretické přístupy, které se sociálními dovednostmi ve školství zabývají, dále se pak věnuje tématu rozvoje sociálních dovedností učitelů a rozvoji sociálních dovedností žáků. Kniha má teoreticko-aplikační charakter, seznamu s výsledky aktuálních výzkumů v tuzemsku i zahraničí, teoreticky téma vymezuje z pohledu sociální i pedagogické psychologie a současně nabízí popisy hlavních přístupů rozvoje sociálních dovedností v procesu vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Social skills at school

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents key areas of development and use of social skills during the educational process. It features comprehensive theoretical approaches to social skills dealing with education, it further focuses on the development of social skills ofteachers and the development of social skills of pupils. The book combines theoretical knowledge and application of the topic within schools. It lists results of current research at home and abroad. It defines the topic from the perspective of social and educational psychology while offering descriptions of the main approaches for development of social skills in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-3472-9

  • Počet stran knihy

    247

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy