Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10173435" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10173435 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se týká oblasti zabývající se vlivem sociálního kontaktu a sociálních dovedností trenéra volejbalu na efektivitu trénování a vytváření příznivého tréninkového (motivačního) klimatu. Účastníkem této studie byl trenér (muž, 44 let) mládežnického chlapeckého družstva volejbalu z Plzně. Práce s ním probíhala přibližně dva měsíce v rozmezí duben - květen 2011. Účelem této případové studie bylo využití intervenční metody Videotrénink interakcí (VTI) za účelem rozvoje jeho sociálních dovedností a následné ohodnocení této intervence na základě změn v jeho chování. Základem metody VTI je proces tří kroků: pořízení videonahrávek běžné tréninkové jednotky - analýza a editace nahrávek - zpětná vazba a vytvoření pracovních bodů. Tento cyklus se během spolupráce opakoval čtyřikrát. Za účelem ohodnocení této intervenční metody bylo použito zúčastněné pozorování, video analýza a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky ukazují rozvoj vybraných dovedností trenéra a naznačují užitečnost a přijatelnos

  • Název v anglickém jazyce

    Case study - work with volleyball coach using VTI method

  • Popis výsledku anglicky

    This study investigate issue relating to the impact of social contact and social skills of volleyball coaches on the effectiveness of training and creating a favorable training (motivational) climate. The participant of this study was youth volleyball coach (male, 44 years) from Pilsen. Work with him lasted for two months from April to May 2011. The aim of this case study was to use the Video Interaction Training (VIT) method for working with coach in order to develop his social skills and consequentlyevaluate utility of this method on the basis of behavior changes. The core of this intervention method is a basic three-step process - making a short video of training session - analyzing and editing the video to assess strengths, plan feedback - feedback and creating training goals. This cycle was 4 times adopted. In order to evaluate utility of VTI method video analysis, participated observing and semi-structured interviews were used. Results show progress of selected skills and indica

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychologické dny 2012

  • ISBN

    978-80-244-3492-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    377-383

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku