Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci potřebují přemýšlet: co pro to mohou udělat jejich učitelé

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10193236" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10193236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci potřebují přemýšlet: co pro to mohou udělat jejich učitelé

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha vychází z teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na souvislosti mezi teorií a jejím vlivem na způsob praktické práce s dětmi i dospívajícími v rodinném i školním prostředí. Text je doplněn případovými studiemi, konkrétními příklady z praxe i představením metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji kognitivních procesů dětí a dospívajících.

  • Název v anglickém jazyce

    Students need to think: what their educators may do for it

  • Popis výsledku anglicky

    The book is based on theoretical background of educational, cognitive and general psychology which is linked to current educational practice. It emphasizes the connection between the theory and its impact on practical work with children and adolescents in both family and school environment. The text is enriched by case studies, examples of good practice, and introduction of intervention approaches which develop cognitive processes of children and adolescents.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-28254S" target="_blank" >GA13-28254S: Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-262-0496-1

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy