Jak učit děti dobře se učit?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F04%3A00000193" target="_blank" >RIV/00216208:11240/04:00000193 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak učit děti dobře se učit?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje program Instrumentální obohacování R. Feuersteina. Tento program je ve světě jedním z nejčastěji užívaných programů pro rozvoj kognitivních funkcí dětí a adolescentů. Text objasňuje kontext vzniku programu a základní teoretická východiska (např.teorie zprostřekovaného učení), zaměřuje se na představení jednotlivyýh částí tréninkového programu a také uvádí stručné zkušenosti s programem z výzkumné praxe (aplikace programu jako součásti výuky romských žáků na ZŠ).
Název v anglickém jazyce
How to teach children to be a better learners?
Popis výsledku anglicky
This article is about Feuerstein's Instrumental enrichment (FIE) and about practial experiences from it's apliccation in the context of the Czech primary scholl. FIE is well known programm usually used for teaching thinking skills and enhancing cognitivefunctions in children and adolescents. Feuerstein's teoretical concept (mediated learning experience, cognitive map...) is briefly presented together with programm's structure (instruments). Evidence from practical apliccation of this programm in the context of education of Romi children in the Czech primary scholl is presented.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychologie dnes
ISSN
1211-5886
e-ISSN
—
Svazek periodika
X.
Číslo periodika v rámci svazku
1.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
31-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—