Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak učit děti dobře se učit?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F04%3A00000193" target="_blank" >RIV/00216208:11240/04:00000193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak učit děti dobře se učit?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje program Instrumentální obohacování R. Feuersteina. Tento program je ve světě jedním z nejčastěji užívaných programů pro rozvoj kognitivních funkcí dětí a adolescentů. Text objasňuje kontext vzniku programu a základní teoretická východiska (např.teorie zprostřekovaného učení), zaměřuje se na představení jednotlivyýh částí tréninkového programu a také uvádí stručné zkušenosti s programem z výzkumné praxe (aplikace programu jako součásti výuky romských žáků na ZŠ).

  • Název v anglickém jazyce

    How to teach children to be a better learners?

  • Popis výsledku anglicky

    This article is about Feuerstein's Instrumental enrichment (FIE) and about practial experiences from it's apliccation in the context of the Czech primary scholl. FIE is well known programm usually used for teaching thinking skills and enhancing cognitivefunctions in children and adolescents. Feuerstein's teoretical concept (mediated learning experience, cognitive map...) is briefly presented together with programm's structure (instruments). Evidence from practical apliccation of this programm in the context of education of Romi children in the Czech primary scholl is presented.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychologie dnes

  • ISSN

    1211-5886

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1.

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    31-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus