Představení studie o psychologických aspektech domácí přípravy v prvních pěti letech školní docházky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10195212" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10195212 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Představení studie o psychologických aspektech domácí přípravy v prvních pěti letech školní docházky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek vychází z mezinárodního česko francouzsko kanadského výzkumu, zaměřeného na přípravu dětí do školy a součinnost školáků, učitelů a rodičů v tomto procesu. Výsledky jsou cílené na vztah dětí k domácí přípravě, na rozdíly mezi chlapci a dívkami ve vnímání úkolů, na zvolené strategie při jejich vypracovávání, na formování seberegulace.
Název v anglickém jazyce
Presentation of the study on the psychological aspects of homework in the first five years of schooling
Popis výsledku anglicky
The article describes a Czech-French-Canadian research study focused on school preparation of children and on synergy of children, teachers and parents in this process. The results are focused on children attitude to homework, on the differences betweenboys and girls in the perception of homework, on chosen homework strategy and on formation of children self-regulation
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-28254S" target="_blank" >GA13-28254S: Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů