Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Představení studie o psychologických aspektech domácí přípravy v prvních pěti letech školní docházky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10195212" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10195212 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Představení studie o psychologických aspektech domácí přípravy v prvních pěti letech školní docházky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek vychází z mezinárodního česko francouzsko kanadského výzkumu, zaměřeného na přípravu dětí do školy a součinnost školáků, učitelů a rodičů v tomto procesu. Výsledky jsou cílené na vztah dětí k domácí přípravě, na rozdíly mezi chlapci a dívkami ve vnímání úkolů, na zvolené strategie při jejich vypracovávání, na formování seberegulace.

  • Název v anglickém jazyce

    Presentation of the study on the psychological aspects of homework in the first five years of schooling

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes a Czech-French-Canadian research study focused on school preparation of children and on synergy of children, teachers and parents in this process. The results are focused on children attitude to homework, on the differences betweenboys and girls in the perception of homework, on chosen homework strategy and on formation of children self-regulation

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-28254S" target="_blank" >GA13-28254S: Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů