Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukační styly učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10195789" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10195789 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukační styly učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poznávání efektivity práce učitele se zaměřuje na různé aspekty jeho edukačních aktivit. Text se věnuje profesním dovednostem učitele (oborovým, didaktickým, diagnostickým a sociálním) a tomu jak se mohou projevovat v jejich stylech vyučování. Také uvádívýsledky výzkumu edukačních stylů učitelů v reflexi žáků, které poukazují na to, že edukační styl charakterizovaný silným vedením a kladným edukačním vztahem žáky nejvíce ceněný.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational styles of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Knowing the effectiveness of teacher's work focuses on various aspects of its educational activities. Text is dedicated to the professional skills of teachers (branch, didactic, diagnostic and social) and how it can manifest in their teaching styles. Italso presents the results of educational research styles of teachers in reflection of pupils who have pointed out that educational style characterized by strong leadership and positive educational relationship most prized pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Řízení školy

  • ISSN

    1214-8679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    30-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus