Edukační styly učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10195789" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10195789 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukační styly učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Poznávání efektivity práce učitele se zaměřuje na různé aspekty jeho edukačních aktivit. Text se věnuje profesním dovednostem učitele (oborovým, didaktickým, diagnostickým a sociálním) a tomu jak se mohou projevovat v jejich stylech vyučování. Také uvádívýsledky výzkumu edukačních stylů učitelů v reflexi žáků, které poukazují na to, že edukační styl charakterizovaný silným vedením a kladným edukačním vztahem žáky nejvíce ceněný.
Název v anglickém jazyce
Educational styles of teachers
Popis výsledku anglicky
Knowing the effectiveness of teacher's work focuses on various aspects of its educational activities. Text is dedicated to the professional skills of teachers (branch, didactic, diagnostic and social) and how it can manifest in their teaching styles. Italso presents the results of educational research styles of teachers in reflection of pupils who have pointed out that educational style characterized by strong leadership and positive educational relationship most prized pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Řízení školy
ISSN
1214-8679
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
30-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—