Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emotional Graphs With Adapted PANAS Scale as a Tool to Measure Emotional Affect Within Educational Activities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10284357" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10284357 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11320/14:10284357

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Emotional Graphs With Adapted PANAS Scale as a Tool to Measure Emotional Affect Within Educational Activities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Positive or negative emotional affect seems to play important role in learning efficiency and motivation. To track emotional affect and compare it across different educational techniques, we developed emotional graphs with adapted PANAS scale as an evaluation tool, and tested it within experimental study comparing game-based learning, live action role-playing and classic lecture. The graphs can bring promising results for educational research; moreover it reveals interesting data about emotions crucialfor learning, such as attentiveness, self-assurance and fatigue.

  • Název v anglickém jazyce

    Emotional Graphs With Adapted PANAS Scale as a Tool to Measure Emotional Affect Within Educational Activities

  • Popis výsledku anglicky

    Positive or negative emotional affect seems to play important role in learning efficiency and motivation. To track emotional affect and compare it across different educational techniques, we developed emotional graphs with adapted PANAS scale as an evaluation tool, and tested it within experimental study comparing game-based learning, live action role-playing and classic lecture. The graphs can bring promising results for educational research; moreover it reveals interesting data about emotions crucialfor learning, such as attentiveness, self-assurance and fatigue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP407%2F12%2FP152" target="_blank" >GPP407/12/P152: Vzdělávací efekty výukových simulací</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GLS 9.0 Conference Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    2164-6651

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    476-478

  • Název nakladatele

    GLS

  • Místo vydání

    Madison, Wisconsin

  • Místo konání akce

    Wisconsin, USA

  • Datum konání akce

    10. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku