Dyslexie a specifický způsob zpracování informací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10288562" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10288562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dyslexie a specifický způsob zpracování informací
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumné studie prověřující hypotézu specifických procedurálních výukových obtíží. Autoři realizovali kvaziexperimentální studii, kterou se snažili sledovat případné deficity v procedurálním systému učení u jedinců s dyslexií. Výsledky ukázaly statisticky významné rozdíly mezi jedinci s dyslexií a intaktní populací.
Název v anglickém jazyce
Dyslexia and specific system of information processing
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of a research study which aimed to validate specific procedural learning difficulties hypothesis. The authors carried out a quazi-experimental study in which they observed deficits in procedural learning system of individuals with dyslexia. The results showed statistically significant differences between individuals with dyslexia and intact population.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexie - prověření hypotézy specifických procedurálních výukových obtíží (SPLD hypotéza)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Školní poradenství v praxi
ISSN
2336-3436
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
8-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—