Česko-německý "Medienwissenschaft
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10289922" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10289922 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Česko-německý "Medienwissenschaft
Popis výsledku v původním jazyce
Text je věnován možnostem teorií médií, konkrétně pak německé filozofické perpsektivě.
Název v anglickém jazyce
Czech-German "Medienwissenschaft"
Popis výsledku anglicky
The text is focused on the theories of media, especially German philosophy of media.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Iluminace
ISSN
0862-397X
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
155-159
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—