Kognitive and metacognitive approaches to dyslexia: education and counselling
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10295223" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10295223 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii: edukace a poradenství
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou čtení s porozuměním, primárně u populace dětí a dospívajících s dyslexií, ale také u jedinců, jejichž obtíže se čtením pramení z jiných oslabení, než jsou specifické poruchy učení. Prezentuje významné teoretické přístupyk této problematice, dále pak diagnostické i intervenční postupy, které jsou v souladu s tzv. kognitivním přístupem ke vzdělávání. Informace jsou rovněž doplněny dílčími výzkumnými studiemi na dané téma.
Název v anglickém jazyce
Kognitive and metacognitive approaches to dyslexia: education and counselling
Popis výsledku anglicky
The book focuses on reading comprehension in the population of children and adolescents with dyslexia. Furthermore, it also considers individuals who faces reading comprehension difficulties which apparently stem from other sources than dyslexia. It presents state of art, current assessment tools and intervention approaches which follow the so called cognitive approach toward education. Particular chapter also include partial research data.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexie - prověření hypotézy specifických procedurálních výukových obtíží (SPLD hypotéza)</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-8153-018-0
Počet stran knihy
163
Název nakladatele
Iris
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—