Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kognitive and metacognitive approaches to dyslexia: education and counselling

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10295223" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10295223 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii: edukace a poradenství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá problematikou čtení s porozuměním, primárně u populace dětí a dospívajících s dyslexií, ale také u jedinců, jejichž obtíže se čtením pramení z jiných oslabení, než jsou specifické poruchy učení. Prezentuje významné teoretické přístupyk této problematice, dále pak diagnostické i intervenční postupy, které jsou v souladu s tzv. kognitivním přístupem ke vzdělávání. Informace jsou rovněž doplněny dílčími výzkumnými studiemi na dané téma.

  • Název v anglickém jazyce

    Kognitive and metacognitive approaches to dyslexia: education and counselling

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses on reading comprehension in the population of children and adolescents with dyslexia. Furthermore, it also considers individuals who faces reading comprehension difficulties which apparently stem from other sources than dyslexia. It presents state of art, current assessment tools and intervention approaches which follow the so called cognitive approach toward education. Particular chapter also include partial research data.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexie - prověření hypotézy specifických procedurálních výukových obtíží (SPLD hypotéza)</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8153-018-0

  • Počet stran knihy

    163

  • Název nakladatele

    Iris

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy