Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak se děti učí významu slov

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10316266" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10316266 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak se děti učí významu slov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedná se o komentovaný překlad knihy Paula Blooma How Children Learn the Meanings of Words. Bloom ve své knize popisuje způsob osvojování významu slov u dětí. Zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení.

  • Název v anglickém jazyce

    How Children Learn the Meanings of Words

  • Popis výsledku anglicky

    The book is a commented translation of How Children Learn the Meanings of Words by Paul Bloom. Bloom describes how word meaning is aquired by children. He argues that the learning of word meanings is the result of interaction of various cognitive and linguistic capacities. Among these capacities is a capacity to understand the goals of other people, capacity to aquire abstract concepts, capacity to understand syntactic structure and other general capacities of memory and learning.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-3095-3

  • Počet stran knihy

    296

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy