Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325066" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá srovnáním přístupů ke vzdělání zaměřeným na obsah a proces učení. Nejprve se věnuje popisu předností a nevýhod přístupu zaměřeného na obsah. Následně popisuje kognitivní přístup. Závěrem představuje možnosti rozvoje učitelů v druhém jmenovaném přístupu.

  • Název v anglickém jazyce

    Why should we teach students how to think

  • Popis výsledku anglicky

    The text compares two systems of education: education focused on content of learning and cognitive education. The first part of the paper describes advantages and disadvantages of the content-based learning. Subsequently, it introduces the cognitive education. Finally, the article presents how to support teachers in the use of this approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání 2016 aneb aneb učení je zábavné a inspirativní v každém věku. : Sborník příspěvků z konference konané 15. dubna 2016.

  • ISBN

    978-80-7308-643-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    36-41

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    15. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku