Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325066" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325066 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá srovnáním přístupů ke vzdělání zaměřeným na obsah a proces učení. Nejprve se věnuje popisu předností a nevýhod přístupu zaměřeného na obsah. Následně popisuje kognitivní přístup. Závěrem představuje možnosti rozvoje učitelů v druhém jmenovaném přístupu.
Název v anglickém jazyce
Why should we teach students how to think
Popis výsledku anglicky
The text compares two systems of education: education focused on content of learning and cognitive education. The first part of the paper describes advantages and disadvantages of the content-based learning. Subsequently, it introduces the cognitive education. Finally, the article presents how to support teachers in the use of this approach.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola jako místo setkávání 2016 aneb aneb učení je zábavné a inspirativní v každém věku. : Sborník příspěvků z konference konané 15. dubna 2016.
ISBN
978-80-7308-643-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
36-41
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
15. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—