Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dospívající s dyslexií v hodinách českého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325501" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ncds.ff.cuni.cz/node/330" target="_blank" >http://ncds.ff.cuni.cz/node/330</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dospívající s dyslexií v hodinách českého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje výzkum zaměřený na podporu čtenářské gramotnosti dospívajících s dyslexií s využitím metody instrumentálního obohacování prof. Reuvena Feuersteina. Pozornost je věnována především problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v souvislosti s kurikulárními dokumenty a oborovou didaktikou. Situace v českém školském prostředí je porovnána se zahraničními výzkumy.

  • Název v anglickém jazyce

    Adolescents with dyslexia in Czech language lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a research aimed at promoting Reading Literacy of adolescents with dyslexia by using the method of Instrumental Enrichment by Prof. Reuven Feuerstein. Attention is paid to the education of students with learning disabilities in the context of school curricula and Czech Language Didactics. The situation in the Czech school environment is compared with foreign researches.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk-literatura-komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    67-73

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus