Těšíme se do školy
Popis výsledku
Děti už mají po zápisu do prvních tříd a pomalu je čas přemýšlet, jak se na nástup do školy připravit. Zvládnutí každé nové situace si vyžaduje přípravu. V případě budoucích prvňáků je prostor jak v mateřské škole, tak v rodině. Ovšem i škola má svou zodpovědnost připravit se na děti tak, aby zachovala jejich nadšení a zvědavost. Náš výzkum ukázal, že se děti na první třídu těší a obavy z ní jsou otázkou jednotlivců. Těch několik dětí s obavami je důležité zachytit co nejdříve.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Těšíme se do školy
Popis výsledku v původním jazyce
Děti už mají po zápisu do prvních tříd a pomalu je čas přemýšlet, jak se na nástup do školy připravit. Zvládnutí každé nové situace si vyžaduje přípravu. V případě budoucích prvňáků je prostor jak v mateřské škole, tak v rodině. Ovšem i škola má svou zodpovědnost připravit se na děti tak, aby zachovala jejich nadšení a zvědavost. Náš výzkum ukázal, že se děti na první třídu těší a obavy z ní jsou otázkou jednotlivců. Těch několik dětí s obavami je důležité zachytit co nejdříve.
Název v anglickém jazyce
Looking forward to school
Popis výsledku anglicky
Mastering each new situation requires preparation. In case of future first-graders we should do it both in kindergarten and family. But even the school has a responsibility to prepare the children to maintain their enthusiasm and curiosity. Our research has shown that children are looking forward entering the first class and the fear of it is a question of individuals. It is important to capture the few children with fears as soon as possible. Mastering each new situation requires preparation. In case of future first-graders is a space both in kindergarten and family. But even the school has a responsibility to prepare the children to maintain their enthusiasm and curiosity. Our research has shown that children are looking forward to the first class and the fear of it is a question of individuals. The few children with fears it is important to capture as soon as possible. Navrhnout úpravu Navrhnout úpravu
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
GA13-28254S: Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Druh výsledku
O - Ostatní výsledky
CEP
AN - Psychologie
Rok uplatnění
2016