Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání sociálních sítí pro monitoring aktivit neziskových organizací - vizualizace dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10330272" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10330272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání sociálních sítí pro monitoring aktivit neziskových organizací - vizualizace dat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Neziskovým organizacím se díky online sociálním sítím otevřel prostor nejen pro marketing a komunikaci se svými uživateli, ale i pro upevňování jejich postavení a role ve společnosti, která se vyvíjí a mění. Neziskové organizace opakovaně čelí novým výzvám. Účinné využití nových médií, technologií a sociálních sítí nabízí nové příležitosti pro sdílení informací díky stále dostupnějším nástrojům a komunikačním kanálům. Pro efektivnější využití nových médií je třeba mít připravenu strategii komunikace, monitorovat situaci, a také výstupy ze sociálních sítí měřit a analyzovat. V článku analyzuji aktivity tří vybraných českých neziskových organizací na sociální síti Facebook pomocí vizualizace dat a pokusila jsem se o její interpretaci.

  • Název v anglickém jazyce

    The usage of social networks for monitoring activities of nonprofit organizations - data visualization

  • Popis výsledku anglicky

    Thanks to online social networks there is a new open space for non-profit/non-governmental organizations (NGO's) for their marketing and communication and also for consolidating their position and role in developing and changing society. NGO's are repeatedly facing new challenges. The effective use of new media technologies and social networks offer new opportunities for sharing information. We need a communication strategy for effective use of new media, we monitor, measure and analyze outputs from social networks. The article analyzes the activity of three Czech NGO's on the social network Facebook with data visualization and interpretation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2016 - recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-17-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1514-1519

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku