Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NGOs and NFOs and social media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43901922" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43901922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    NGOs and NFOs and social media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter defines the terms NGOs, NPOs and also presents the use of social media in these non-profit organizations in the Visegrad countries. There is also a literature review of research on social media in the nonprofit sector. Legislation and funding are also compared by country. Authors focused on the top 10 NGOs with the most money received from taxes in 2016.

  • Název v anglickém jazyce

    NGOs and NFOs and social media

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter defines the terms NGOs, NPOs and also presents the use of social media in these non-profit organizations in the Visegrad countries. There is also a literature review of research on social media in the nonprofit sector. Legislation and funding are also compared by country. Authors focused on the top 10 NGOs with the most money received from taxes in 2016.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Social media and trust building

  • ISBN

    978-80-7211-577-8

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    58-76

  • Počet stran knihy

    181

  • Název nakladatele

    NAVA

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly