Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

International Workshop: Challenges in Digital Era: How to Sell and Distribute Movies?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10333615" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10333615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cinepur.cz/tema_jak-prodat-film.php" target="_blank" >http://cinepur.cz/tema_jak-prodat-film.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    International Workshop: Challenges in Digital Era: How to Sell and Distribute Movies?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    While the digital era changed how we consume films, it also changed the ways they are distributed and promoted. Accordingly, this international workshop considered the key challenges, opportunities, and trends in contemporary distribution both in the Czech Republic and across the globe. Hosting distributors, producers, curators, and theoreticians from Great Britain, Hungary, Austria, Slovakia, and the Czech Republic, two-panel event tackled such pressing issues as how to secure audiences, where to find them, how best to promote films, and what alternatives exist to theatrical releases.

  • Název v anglickém jazyce

    International Workshop: Challenges in Digital Era: How to Sell and Distribute Movies?

  • Popis výsledku anglicky

    While the digital era changed how we consume films, it also changed the ways they are distributed and promoted. Accordingly, this international workshop considered the key challenges, opportunities, and trends in contemporary distribution both in the Czech Republic and across the globe. Hosting distributors, producers, curators, and theoreticians from Great Britain, Hungary, Austria, Slovakia, and the Czech Republic, two-panel event tackled such pressing issues as how to secure audiences, where to find them, how best to promote films, and what alternatives exist to theatrical releases.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    65

  • Počet zahraničních účastníků

    6

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce