Testování akademických dovedností a kritického myšlení v angličtině na úrovni B2
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334193" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334193 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testování akademických dovedností a kritického myšlení v angličtině na úrovni B2
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje výsledky testování akademických dovedností a kritického myšlení v rámci zkoušky z angličtiny na úrovni B2 zaměřené na četbu s porozuměním na FFUK. Analýza chybných odpovědí ukazuje na lingvistické, ale i nelingvistické příčiny z oblasti akademických dovedností a kritického myšlení a nezbytnost brát toto hledisko v potaz při tvorbě testovacích materiálů a testovacích úloh. Výsledky jsou přínosné i jako washback pro koncepci výuky v kurzech.
Název v anglickém jazyce
Testing Academic Skills and Critical Thinking Skills in English at B2 Level
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present the results of testing academic literacy skills and critical thinking in the English exam B2 level reading comprehension part at the Faculty of Arts, Charles University. The analysis of the students' performance lies in linguistic but also non-linguistic challenges, namely the academic skills and critical thinking skills. This indicates the need to take these aspects into consideration when designing testing materials and testing items. This will also serve as a washback to the teaching design on the courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na FF v ČR a SR II
ISBN
978-80-244-4917-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
16. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—