Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testování akademických dovedností a kritického myšlení v angličtině na úrovni B2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334193" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Testování akademických dovedností a kritického myšlení v angličtině na úrovni B2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje výsledky testování akademických dovedností a kritického myšlení v rámci zkoušky z angličtiny na úrovni B2 zaměřené na četbu s porozuměním na FFUK. Analýza chybných odpovědí ukazuje na lingvistické, ale i nelingvistické příčiny z oblasti akademických dovedností a kritického myšlení a nezbytnost brát toto hledisko v potaz při tvorbě testovacích materiálů a testovacích úloh. Výsledky jsou přínosné i jako washback pro koncepci výuky v kurzech.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing Academic Skills and Critical Thinking Skills in English at B2 Level

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the results of testing academic literacy skills and critical thinking in the English exam B2 level reading comprehension part at the Faculty of Arts, Charles University. The analysis of the students' performance lies in linguistic but also non-linguistic challenges, namely the academic skills and critical thinking skills. This indicates the need to take these aspects into consideration when designing testing materials and testing items. This will also serve as a washback to the teaching design on the courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na FF v ČR a SR II

  • ISBN

    978-80-244-4917-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku