Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástup dítěte do školy jako významný vývojový mezník

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336315" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336315 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11210/17:10372117

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nástup dítěte do školy jako významný vývojový mezník

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se věnuje přechodu předškolního dítěte do školy. Poskytuje základní informace o charakteristických psychického vývoje předškolního a školního období. Popisuje adaptaci dítěte na školu a jeho případné adaptační obtíže. Pozornost věnuje strachu dítěte před nástupem do školy a v prvním období školní docházky. Naznačuje možnosti přípravy dítěte na školní docházku z hlediska jeho dlouhodobé i krátkodobější přípravy. Poskytuje podněty k zamyšlení pro učitele i rodiče, jak proces nástupu dítěte do školy co nejvíce usnadnit a harmonizovat

  • Název v anglickém jazyce

    School age, as an important developmental milestone

  • Popis výsledku anglicky

    This text focuses on the transition of preschool children to school. It provides basic information about psychological development of preschool and school period. Describes the adaptation to the school and its possible difficulties. Attention is paid to the fear of a child before starting school and his first period of schooling. Suggests how to prepare children for school attendance in terms of its long-term and short-term training. It provides food for thought for both teachers and parents of how make this transition easier and harmonized

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychologie pro praxi

  • ISSN

    1803-8670

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    71-84

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus