Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Starting school as a significant milestone of childs mental development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10372357" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10372357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Entrée a l école-le tournant important du developpement psychique de l enfant

  • Popis výsledku v původním jazyce

    La préparation des enfants pour bien entrer a l&apos;école est trés important. Le point de vue de l&apos;enfant et de son développement il y a notre priorité et c&apos;est pour ça que nous l&apos;avons divisé a la préparation de longue durée ; de durée moyenne et de courte durée. En général il est possible de considérer que le développement sain et équilibré de l&apos;enfant est la meilleure préparation pour sa scolarité ultérieure. Dans le texte on parle aussi de peur de l&apos;enfant de l&apos;entrée a l&apos;école, d&apos;adaptation a l&apos;école au début de la scolarité, de la maturité scolaire. Comment les parents et les instituteurs peuvent faciliter l&apos;adaptation de l&apos;enfant a sa scolarisarion?

  • Název v anglickém jazyce

    Starting school as a significant milestone of childs mental development

  • Popis výsledku anglicky

    Preparing a child for a school is very important, and it can be a long-term, mid-term and short-term preparation. In general, we can say that the balanced and healthy development of the child is his best preparation for schooling. The text discusses childhood fear of going to school, adapting to school at the beginning of school attendance and school maturity. The text provides recommendations how parents and teachers can facilitate the child&apos;s adaptation to school

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Le développement psychosocial par la coéducation (famille.école-communauté)

  • ISBN

    978-84-608-8068-4

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    310-320

  • Počet stran knihy

    426

  • Název nakladatele

    Artetxe Fernando Olabarrieta

  • Místo vydání

    Španělsko-Donostia

  • Kód UT WoS kapitoly