Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtual Worlds, Digital Dreams: Imaginary Spaces of Middle Eastern Video Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10389191" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10389191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Virtual Worlds, Digital Dreams: Imaginary Spaces of Middle Eastern Video Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter analyses the cultural and technological processes and flows influencing both video game development and gaming cultures in the Middle East. It conceptualizes Middle Eastern video games as imaginary spaces that entangle diverse and contradictory processes: global cultural flows, media policies of nation states, visions and engagements of private entrepreneurs, and migration and appropriation of Western game genres and rule-systems. On a more general level, this chapter explores the structures and mechanisms underlying video game production, and how these evolved within the broader historical, cultural, and political context of the Middle East.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Worlds, Digital Dreams: Imaginary Spaces of Middle Eastern Video Games

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter analyses the cultural and technological processes and flows influencing both video game development and gaming cultures in the Middle East. It conceptualizes Middle Eastern video games as imaginary spaces that entangle diverse and contradictory processes: global cultural flows, media policies of nation states, visions and engagements of private entrepreneurs, and migration and appropriation of Western game genres and rule-systems. On a more general level, this chapter explores the structures and mechanisms underlying video game production, and how these evolved within the broader historical, cultural, and political context of the Middle East.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000734" target="_blank" >EF16_019/0000734: Kreativita a adaptabilita jako předpoklad úspěchu Evropy v propojeném světě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Digital Middle East: State and Society in the Information Age

  • ISBN

    978-1-84904-905-4

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    59-83

  • Počet stran knihy

    335

  • Název nakladatele

    Hurst Publishers

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly