Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka publikačních dovedností v angličtině

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10390745" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10390745 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cjv-konference.upol.cz/wp-content/uploads/2018/05/Trendy_2017_sbornik.pdf" target="_blank" >http://cjv-konference.upol.cz/wp-content/uploads/2018/05/Trendy_2017_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka publikačních dovedností v angličtině

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem příspěvku je shrnutí zkušeností z výuky publikačních dovedností v angličtině v humanitních a společenských vědách na FFUK Praha. Zaměřuje se na vytváření sylabu, materiálů a didaktického přístupu specializovaného kurzu, při jehož koncepci je nutné brát v potaz vstupní úroveň studentů, jejich motivaci, analýzu potřeb budoucích akademiků, poznatky žánrové analýzy odborných a vědeckých textů a stylistické normy vědecké komunity. K těmto výukovým parametrům budou předkládána didaktická řešení a jejich zhodnocení z hlediska efektivity procesu učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching publishing skills in English

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes experience from the course on teaching publishing skills in English in Humanities and Social sciences at the Language Centre of the Faculty of Arts Charles University. It focuses on syllabus design, materials design and didactic techniques, all of which take into consideration entrance level of language proficiency, motivation, prediction of needs of future academics, including insights from genre analysis of scientific texts and stylistic norms of the academic community. These course underpinnings are addressed by didactical solutions and their assessment in terms of learning effectivity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na univerzitách Čr a SR III Sborník příspěvků z konference

  • ISBN

    978-80-244-5325-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    124-134

  • Název nakladatele

    FF UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku