Výuka publikačních dovedností v angličtině
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10390745" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10390745 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cjv-konference.upol.cz/wp-content/uploads/2018/05/Trendy_2017_sbornik.pdf" target="_blank" >http://cjv-konference.upol.cz/wp-content/uploads/2018/05/Trendy_2017_sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka publikačních dovedností v angličtině
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem příspěvku je shrnutí zkušeností z výuky publikačních dovedností v angličtině v humanitních a společenských vědách na FFUK Praha. Zaměřuje se na vytváření sylabu, materiálů a didaktického přístupu specializovaného kurzu, při jehož koncepci je nutné brát v potaz vstupní úroveň studentů, jejich motivaci, analýzu potřeb budoucích akademiků, poznatky žánrové analýzy odborných a vědeckých textů a stylistické normy vědecké komunity. K těmto výukovým parametrům budou předkládána didaktická řešení a jejich zhodnocení z hlediska efektivity procesu učení.
Název v anglickém jazyce
Teaching publishing skills in English
Popis výsledku anglicky
This paper summarizes experience from the course on teaching publishing skills in English in Humanities and Social sciences at the Language Centre of the Faculty of Arts Charles University. It focuses on syllabus design, materials design and didactic techniques, all of which take into consideration entrance level of language proficiency, motivation, prediction of needs of future academics, including insights from genre analysis of scientific texts and stylistic norms of the academic community. These course underpinnings are addressed by didactical solutions and their assessment in terms of learning effectivity.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na univerzitách Čr a SR III Sborník příspěvků z konference
ISBN
978-80-244-5325-5
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
124-134
Název nakladatele
FF UP
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
20. 10. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—