Specific learning difficulties: dyslexia, dysgraphia, dysorthographia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10402036" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10402036 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vývinové poruchy učenia: dyslexia, dysgrafia, dysortografia
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům, učitelům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu specifické poruchy učení zasahovaly co nejméně.
Název v anglickém jazyce
Specific learning difficulties: dyslexia, dysgraphia, dysorthographia
Popis výsledku anglicky
The book aims to explain to parents, teachers, and older students what specific learning difficulties are, what study areas and school subjects may be affected by the difficulties, how they impact everyday life, and also how to minimize the deficits and find efficient ways and tools to overcome the difficulties. The focus of the book is to show how to avoid specific learning difficulties within the educational and learning process.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-566-0760-2
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Lindeni
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—