Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav výuky latiny v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10390386" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10390386 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Q547MJRGcg" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Q547MJRGcg</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav výuky latiny v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě dotazníkového šetření provedené v letech 2013 a 2017 mezi učiteli latiny mapuje autorka současný stav výuky latiny na gymnáziích v ČR a jeho vývoj za posledních cca 15 let - zájem studentů o předmět, jeho nabídku na gymnáziích, vliv zavedení RVP, vývoj počtu uchazečů na obor latina na filosofických fakultách v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    The status quo of Latin at high schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the research in 2013 and 2017 among high school Latin teachers, the author analyzes the status quo of Latin as a school subject at high schools, as well as its development in the last 5 years - the students&apos; interest, the offer at the schools, influnce of the new curricula, development in the number of applicants to the Classical Philology at the Czech philosophical faculties.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Avriga: Zprávy Jednoty klasických filologů

  • ISSN

    1211-3379

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019/2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    61

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    97-108

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus