Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Esteticko-výchovné kontexty literární a výtvarné edukace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F20%3A10412159" target="_blank" >RIV/00216208:11210/20:10412159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lfW0OI7N3o" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=lfW0OI7N3o</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Esteticko-výchovné kontexty literární a výtvarné edukace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek s názvem Esteticko-výchovné kontexty literární a výtvarné edukace je zpracován v intencích pedagogických věd s konkrétnějším zaměřením na estetickou výchovu, a to jak výchovu literární, tak výtvarnou. Vybírá, objasňuje a uvádí do souvislostí některé klíčové pojmy z literární a výtvarné výchovy, a to jako východisko pro intersémiotické vztahy edukačních uměleckých oborů. K uvedeným termínům uvádí příklady ze slovesné a výtvarné tvorby světových i národních autorů, které začleňuje do systému školních disciplín a soustavy tuzemského školství obecně.

  • Název v anglickém jazyce

    Aesthetic-educational contexts of literary and art education

  • Popis výsledku anglicky

    The article entitled Aesthetic-educational contexts of literary and art education is elaborated with the intentions of pedagogical sciences with a more specific focus on aesthetic education, both literary and art education. It selects, clarifies and contexts some key concepts from literary and art education, as a starting point for intersemiotic relationships in educational arts. In addition to the above terms, he presents examples from the verbal and artistic work of world and national authors, which he incorporates into the system of school disciplines and the system of domestic education in general.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Usta ad Albim Bohemica [online]

  • ISSN

    1802-825X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    150-163

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus