Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consciousness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F20%3A10422554" target="_blank" >RIV/00216208:11210/20:10422554 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.oxfordhandbooks.com/view/10.1093/oxfordhb/9780198809791.001.0001/oxfordhb-9780198809791-e-23" target="_blank" >https://www.oxfordhandbooks.com/view/10.1093/oxfordhb/9780198809791.001.0001/oxfordhb-9780198809791-e-23</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1093/oxfordhb/9780198809791.013.23" target="_blank" >10.1093/oxfordhb/9780198809791.013.23</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consciousness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter revisits three common ideas about how our consciousness works when we read fiction. First, the chapter contests the notion that the reading consciousness is a container of sorts, containing a circumscribed amount of textual stimulus. Second, an argument is presented against the view that readers abstract their personal concerns away in reading, and that they do so with benefit. Third, the chapter shows how the reading consciousness encompasses rather than excludes the physical situation and environment of reading. For each idea revisited, the chapter discusses practical implications for how reading could be taught, assessed, and staged in educational settings.

  • Název v anglickém jazyce

    Consciousness

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter revisits three common ideas about how our consciousness works when we read fiction. First, the chapter contests the notion that the reading consciousness is a container of sorts, containing a circumscribed amount of textual stimulus. Second, an argument is presented against the view that readers abstract their personal concerns away in reading, and that they do so with benefit. Third, the chapter shows how the reading consciousness encompasses rather than excludes the physical situation and environment of reading. For each idea revisited, the chapter discusses practical implications for how reading could be taught, assessed, and staged in educational settings.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60205 - Literary theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Further Reading

  • ISBN

    978-0-19-880979-1

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    271-281

  • Počet stran knihy

    402

  • Název nakladatele

    Oxford University Press

  • Místo vydání

    Oxford

  • Kód UT WoS kapitoly