Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K filozofii gymnaziální estetiky I.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10428994" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10428994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=.yEr-hpESk" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=.yEr-hpESk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K filozofii gymnaziální estetiky I.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se vztahuje především k tématu výchovy a vzdělávání, konkrétněji k estetické pedagogice. Vychází v prvém plánu z filozofického pohledu obecně, úžeji z úhlu filozofie výchovy, přičemž se opírá o tématické složky příbuzných věd, jako jsou pedagogika a uměnověda, okrajově pak jen téma obohacuje příklady se znalostí literární a estetické výchovy. Článek je určen primárně akademickému prostředí, a to především pro užití odborné terminologie a četných odkazů na odbornou literaturu, ale je možné jej vhodně využít i odborníkům z oblasti věd o člověku, především pak z edukačního prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    On the philosophy of high school aesthetics I.

  • Popis výsledku anglicky

    On the philosophy of high school aesthetics I. - The article relates mainly to the topic of education, more specifically to aesthetic pedagogy. It is based on the first plan from a philosophical point of view in general, more narrowly from the point of view of the philosophy of education, while relying on thematic components of related sciences such as pedagogy and art history. The article is intended primarily for the academic environment, especially for the use of professional terminology and numerous references to professional literature, but it can also be used appropriately by experts in the field of human sciences, especially in the educational environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paideia

  • ISSN

    1214-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus