K filozofii gymnaziální estetiky I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10428994" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10428994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=.yEr-hpESk" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=.yEr-hpESk</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K filozofii gymnaziální estetiky I.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se vztahuje především k tématu výchovy a vzdělávání, konkrétněji k estetické pedagogice. Vychází v prvém plánu z filozofického pohledu obecně, úžeji z úhlu filozofie výchovy, přičemž se opírá o tématické složky příbuzných věd, jako jsou pedagogika a uměnověda, okrajově pak jen téma obohacuje příklady se znalostí literární a estetické výchovy. Článek je určen primárně akademickému prostředí, a to především pro užití odborné terminologie a četných odkazů na odbornou literaturu, ale je možné jej vhodně využít i odborníkům z oblasti věd o člověku, především pak z edukačního prostředí.
Název v anglickém jazyce
On the philosophy of high school aesthetics I.
Popis výsledku anglicky
On the philosophy of high school aesthetics I. - The article relates mainly to the topic of education, more specifically to aesthetic pedagogy. It is based on the first plan from a philosophical point of view in general, more narrowly from the point of view of the philosophy of education, while relying on thematic components of related sciences such as pedagogy and art history. The article is intended primarily for the academic environment, especially for the use of professional terminology and numerous references to professional literature, but it can also be used appropriately by experts in the field of human sciences, especially in the educational environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paideia
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Svazek periodika
2020
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
1-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—