Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Professional development of teaching staff in schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F24%3A10493553" target="_blank" >RIV/00216208:11210/24:10493553 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Pirohova3" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Pirohova3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Profesijný rozvoj pedagogických zamestnancov v školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Otázka kvality vzdelávania je vždy zároveň otázkou kvality prípravy a profesijného rozvoja učiteľa, jeho spôsobilosti a pripravenosti na výzvy edukácie v podmienkach súčasnej spoločnosti. Význam problematiky podporuje skutočnosť, že učitelia sú najvýznamnejšími aktérmi zmeny v rámci edukačného systému.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional development of teaching staff in schools

  • Popis výsledku anglicky

    The question of the quality of education is always at the same time a question of the quality of training and professional development of the teacher, his competence and readiness for the challenges of education in the conditions of the current companies. The importance of the issue is supported by the fact that teachers are the most important actors of change within the educational system.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané aspekty profesijného rozvoja učiteľov

  • ISBN

    978-80-555-3419-0

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    7-23

  • Počet stran knihy

    122

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Kód UT WoS kapitoly