Ke zpracování argumentačního textu ve francouzských učebnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F99%3A00001642" target="_blank" >RIV/00216208:11210/99:00001642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ke zpracování argumentačního textu ve francouzských učebnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza lekce o textu argumentačního typu ve dvou francouzských učebnicích pro střední školy. Postupuje se od ujasnění a formulování tématu k přesvědčivé argumentaci, sestavuje se plán celého textu i odstavců. Přístup je inspirativní i pro českou střední
Název v anglickém jazyce
To the conception of argumentation text in French textbooks
Popis výsledku anglicky
The analysis of a lesson on the text of argumentation type in two French textbooks for secondary schools. They proceed from the clarification and formulation of the topic to persuative argumentation, the plan of the whole text and of the paragraphs is made. The proceeding is inspirative even for czech secondary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jinakost, cizost v jazyce a v literatuře. Sborník z mezinárodní konference
ISBN
80-7044-240-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E. Purkyně
Místo vydání
Ústí n. Labem
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—