V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10451539" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10451539 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?
Popis výsledku v původním jazyce
Na jaře 2020 zasáhlo Českou republiku první plošné uzavření škol a učitelé museli vyměnit svou prezenční výuku za tu distanční, kterou mnozí považovali za méně vhodnou. Cílem našeho textu je zanalyzovat zkušenost Právnické fakulty Univerzity Karlovy s distančním vzděláváním a pojmenovat ty aspekty on-line výuky, které se nám osvědčily do té míry, že dává smysl je zachovat i v prezenční výuce. Ukazujeme, jak konkrétně tyto aspekty do prezenční výuky zařadit, abychom učili posíleni o zkušenosti s výukou během pandemie.
Název v anglickém jazyce
What are the benefits of online teaching (in comparison with the face-toface teaching) and how can be the good practices from teaching during the COVID-19 pandemic transferred into the face-to-face teaching?
Popis výsledku anglicky
In the spring of 2020, the Czech Republic was hit by the first widespread school closures and teachers had to replace their face-to-face teaching with distance learning, which many considered less suitable. The aim of our text is to analyse the experience of the Faculty of Law of Charles University with distance education and to name those aspects of online teaching that have proved so successful that it makes sense to keep them in face-to-face teaching. We show how to specifically incorporate these aspects into faceto-face teaching in order to teach empowered by the experience of teaching during a pandemic.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Iuridica Olomucensia [online]
ISSN
1805-9554
e-ISSN
1801-0288
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
144-152
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—