Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10451539" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10451539 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na jaře 2020 zasáhlo Českou republiku první plošné uzavření škol a učitelé museli vyměnit svou prezenční výuku za tu distanční, kterou mnozí považovali za méně vhodnou. Cílem našeho textu je zanalyzovat zkušenost Právnické fakulty Univerzity Karlovy s distančním vzděláváním a pojmenovat ty aspekty on-line výuky, které se nám osvědčily do té míry, že dává smysl je zachovat i v prezenční výuce. Ukazujeme, jak konkrétně tyto aspekty do prezenční výuky zařadit, abychom učili posíleni o zkušenosti s výukou během pandemie.

  • Název v anglickém jazyce

    What are the benefits of online teaching (in comparison with the face-toface teaching) and how can be the good practices from teaching during the COVID-19 pandemic transferred into the face-to-face teaching?

  • Popis výsledku anglicky

    In the spring of 2020, the Czech Republic was hit by the first widespread school closures and teachers had to replace their face-to-face teaching with distance learning, which many considered less suitable. The aim of our text is to analyse the experience of the Faculty of Law of Charles University with distance education and to name those aspects of online teaching that have proved so successful that it makes sense to keep them in face-to-face teaching. We show how to specifically incorporate these aspects into faceto-face teaching in order to teach empowered by the experience of teaching during a pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Iuridica Olomucensia [online]

  • ISSN

    1805-9554

  • e-ISSN

    1801-0288

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    144-152

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus