Media Efects on Opinion Formation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F01%3A00100404" target="_blank" >RIV/00216208:11230/01:00100404 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Media Efects on Opinion Formation
Popis výsledku v původním jazyce
Audience concentration on public debate in media and interest in political issues influence more the opinions then media exposure
Název v anglickém jazyce
Media Efects on Opinion Formation
Popis výsledku anglicky
Audience concentration on public debate in media and interest in political issues influence more the opinions then media exposure
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA403%2F99%2F0370" target="_blank" >GA403/99/0370: Lidé s vlivem a osobní mezilidská komunikace při utváření politických postojů v lokální komunitě</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Survey Research and Media Content Analysis
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
161-172
Název nakladatele
WAPOR
Místo vydání
Hamburg
Místo konání akce
Hamburg
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—