Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10103474" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10103474 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století
Popis výsledku v původním jazyce
Tento text popisuje současný stav francouzské historiografie médií se zaměřením na 20. století. Popisuje možný způsob, jak lze z časového hlediska ke studiu sledovaného období přistupovat. Je vhodné zabývat se historií tisku, pokračovat historií rozhlasového i televizního vysílání a také se věnovat celkové historii médií, která zahrnuje i nová média, a dále pojmout i oblast marketingové komunikace, public relations atd. Za použití analýzy různých přístupů k dějinám se autorka snaží najít významné časovémilníky a rozpoznat témata, která jsou opakovaně středem pozornosti.
Název v anglickém jazyce
The historiography of French media with special interest in 20th century
Popis výsledku anglicky
This text depicts the current state of affairs in the French media historiography concentrating on the 20th century. It describes the way the most important pieces of work of this subject area were created: beginning with the history of the press, continuing with the history of radio broadcasting and television and also overall history of media which encompasses also new media and then further mentioning the field of marketing communication, public relations etc. By the use of analysis of different approaches to the history the author tries to find the common periodic milestones and discern certain topics which are discussed repeatedly or with a particular attention.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komunikace, média, společnost
ISSN
1804-4190
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
50-58
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—