Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10103474" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10103474 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento text popisuje současný stav francouzské historiografie médií se zaměřením na 20. století. Popisuje možný způsob, jak lze z časového hlediska ke studiu sledovaného období přistupovat. Je vhodné zabývat se historií tisku, pokračovat historií rozhlasového i televizního vysílání a také se věnovat celkové historii médií, která zahrnuje i nová média, a dále pojmout i oblast marketingové komunikace, public relations atd. Za použití analýzy různých přístupů k dějinám se autorka snaží najít významné časovémilníky a rozpoznat témata, která jsou opakovaně středem pozornosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The historiography of French media with special interest in 20th century

  • Popis výsledku anglicky

    This text depicts the current state of affairs in the French media historiography concentrating on the 20th century. It describes the way the most important pieces of work of this subject area were created: beginning with the history of the press, continuing with the history of radio broadcasting and television and also overall history of media which encompasses also new media and then further mentioning the field of marketing communication, public relations etc. By the use of analysis of different approaches to the history the author tries to find the common periodic milestones and discern certain topics which are discussed repeatedly or with a particular attention.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komunikace, média, společnost

  • ISSN

    1804-4190

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    50-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus