Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10124515" target="_blank" >RIV/00216208:11230/12:10124515 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
—
Název v původním jazyce
Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries
Popis výsledku v původním jazyce
Zabývá se především současnou situací v českých a slovenských podnicích ve srovnání s podniky v ostatních zemích, účastnících se v mezinárodním projektu. Pojem "podniková kultura" byl definován jako vzájemné působení vztahu zaměstnanců k práci a pracovnímu prostředí a nastaveným pravidlům chování v podnicích. Postoje k práci a k pracovnímu prostředí byly měřeny indikátory standardně používanými ve výzkumech sociálního klimatu. Zahrnovaly vnímání práce, představy o ideální práci a hodnocení pracovních podmínek.
Název v anglickém jazyce
Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries
Popis výsledku anglicky
It deals in particular with the present state of affairs in Czech and Slovak organisations and with a comparison of them with organisations in other countries that participated in the research project. The term "corporate culture" was defined as an intersection of the employees' attitudes to work and working environment and of the established rules of behaviour. Attitudes to work and working environment were measured by means of the traditional indicators that are usually used in the social climate surveys. That means that they included opinions on a sense of one's work, images of an ideal job and an evaluation of working conditions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Corporate Culture in Globalization
ISBN
978-4-8057-1326-6
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
165-177
Počet stran knihy
382
Název nakladatele
Chuo University Press
Místo vydání
Tokyo
Kód UT WoS kapitoly
—