Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10124515" target="_blank" >RIV/00216208:11230/12:10124515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zabývá se především současnou situací v českých a slovenských podnicích ve srovnání s podniky v ostatních zemích, účastnících se v mezinárodním projektu. Pojem "podniková kultura" byl definován jako vzájemné působení vztahu zaměstnanců k práci a pracovnímu prostředí a nastaveným pravidlům chování v podnicích. Postoje k práci a k pracovnímu prostředí byly měřeny indikátory standardně používanými ve výzkumech sociálního klimatu. Zahrnovaly vnímání práce, představy o ideální práci a hodnocení pracovních podmínek.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries

  • Popis výsledku anglicky

    It deals in particular with the present state of affairs in Czech and Slovak organisations and with a comparison of them with organisations in other countries that participated in the research project. The term "corporate culture" was defined as an intersection of the employees' attitudes to work and working environment and of the established rules of behaviour. Attitudes to work and working environment were measured by means of the traditional indicators that are usually used in the social climate surveys. That means that they included opinions on a sense of one's work, images of an ideal job and an evaluation of working conditions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Corporate Culture in Globalization

  • ISBN

    978-4-8057-1326-6

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    165-177

  • Počet stran knihy

    382

  • Název nakladatele

    Chuo University Press

  • Místo vydání

    Tokyo

  • Kód UT WoS kapitoly